lauantai 8. elokuuta 2009

Tiedätte mitä tarkoitan ja tulette kuulemaan vielä !

Elämä sumenee rakkaus muuttuu sumeammaksi, vain entistä tuskaisemmaksi ja kaukaisemmaksi. Putoat kai unelmiin kauneimpiin katoat taas uniin öisiin, en tiedä mitä tein mutta sinut kadotin pohjalle vajosin.Kun joku mulle paukun tarjosi elämäni hajosi taas, pirstaleiksi asfaltille samoin kävi meidän yhteisille unelmille. Kukaan ei kunnioita meidän panostamme tähän rakkauden mailmaan armottomaan ja kylmään, tervetuloa mun elämäni helvettiin ainoa asia on aurinko horisontissa joka pidättelee mun raivoa katson naapuria joka hakkaa tulevaa vaimoaan, eikä tämä kerta jää ainoaan vaan jää mun mieleä vainoamaan. Kukaan ei pelaa korteilla mitkä minä sain se on fold ainiain jo liian varhain pistin elämäni pantiksi tälle pelipöydälle muutuin kai liian syvälliseksi ja annoin muiden katsoa mun lävitseni ja näkeä minun korttini. Ei kai jäljelle jäänyt mitään muutakuin muistot vain olit mun rakkain jo anivarhain kukaan ei ymmärrä peliä rakkauden, niin armoton kun se onkaan ja kuinka se voikaan lopulta palkita sinut siipien havinallaan. Katson alas sillalta juon puolet pullosta ekalla flindalla samalla kun istun kaiteella sillalla tyyni meri vain on allani elämäni otti valtansa, katkoi kaulapantansa ja kostutti hiekka rantansa. Siinä mä nyt sitten olen vuosien jälkeen kun ei edes omat lapsensa suostu isää huomaamaan ja vaimokin joutuu naapuria kuolaamaan, onko tässä enää mitään järkevää tai menetettävää?? On paljon muistoja jotka tulvii nyt mun mieleeni ja tunnen kuinka tiputan vuolaat kyyneleeni, oloni on entistä tyynempi nousen kaiteelta alas ja juoksen pois niinkuin varas. Mutta nytten mulla on syy edes elää elämääni eteenpäin vaikka kävis toistekkin näin, löysin oikean suunnan ja kuljen sitäpäin. Kai kaikki tää nyt muuttuu ei mun tarvitse enää kenellekkään suuttuu jos jotain mun elämästäni jotain puuttuu, nyt siis kaikki muuttuu kun tullaan viisaammiksi yhdessä näin kuljen tulen ja tuskan läpi hyvillä mielin oikein päin. Kerrankin valitsin viisaammin kun kertaakaan aikaisemmin, ajattelen tarkemmin ja selkeämmin auttaa mua näkemään asiat syvällisemmin ja harkitessani asiaani uudestaan jäin sua suutelemaan ja sun mieltä painavia asioita kuuntelemaan... DOR kirjoittanut:SK. SovittanutJK

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti