lauantai 11. huhtikuuta 2009

Tere Tere

Vaik mun elämältä nyt suunta puuttuu tulen sun kanssa silti juttuu. Vaik kui tekis mieli ittesä narun jatkoks vetää ei se hyödyttäis ketää. Vaik petit haluan yhä sut kia säki myös mut? Miks suotta nyt delata ku parempia aikoja voi venata ei vielä nyt ole mun aika delata. Jokainen venaa uutta aikaa surutta mutta meidää ystävyyden välille ei tule juha tai jutta koska tää o sitä todellista rakkautta vaik ehk olen vähä raukka ni ei täl vedä vertoja mikää,voisit kelata sitä miks teit sen ja mitä. Vaik ei mulla ollu tarjota kaikkea sitä mitä oisit halunnu,oisin silti ojan pohjalle valunu.Kuka muu sitä ois tajunnu muutaku minä ja sinä.Ketä me oltais muka kiinnostettu vaik kihlat oli ostettu mut asioita ei ikinä kostettu mut silti ollaa toisiamme syvästi kosketettu. UUTTA PASKAA TULOSSA DOR:ilta KUN STUDIOILLAAN!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti